Goed gedaan

Hoe trekt u aarzelende prospects over de streep? Een testimonial of casestudy kan u helpen.

 

U bent trots op uw bedrijf, op wat u doet, op wat u voor uw klanten betekent. U levert goed werk, slimme oplossingen, perfecte producten. Uw bestaande klanten weten dat, maar hoe overtuigt u nieuwe? Hoe trekt u aarzelende prospects over de streep? Een testimonial of casestudy kan u helpen.

Borstklopperij werkt averechts. Toch zijn in de meeste reclames, offertes en andere aanbiedingen het “wij kunnen” en “wij zullen” niet van de lucht. Mooie woorden, maar overtuigend? Het is veel effectiever om tevreden klanten aan het woord te laten. Om ze te laten vertellen hoe ze de samenwerking of uw dienstverlening hebben ervaren.

Referenties zijn de eenvoudigste, voordeligste en vooral effectiefste manier om duidelijk te maken dat u vaker met dat bijltje heeft gehakt. Om te laten zien dat u uw beloftes in de praktijk waarmaakt. Om twijfelaars aan uw kunnen over de streep te trekken.

Referenties zijn er in allerlei vormen, van een krachtige klantenquote tot een gedetailleerde casestudy. En of we ze nu als klantverhaal, succesverhaal of testimonial aanduiden – voor allemaal geldt: ze moeten oprecht en waarachtig zijn, en overtuigende oplossingen voor concrete vragen of problemen bieden.

U begrijpt waar we heen willen. Textware kan u helpen om… Tsja, hoor wie het zegt. U wilt keiharde referenties, overtuigende voorbeelden. Die geven we graag. Compleet met een gericht advies of voorstel voor uw specifieke behoefte. Bel of mail en we tonen ons kunnen.

Textware is Benelux-partner van het Britse Caseworks Customer Interaction (CCI), een van ’s werelds grootste ontwikkelaars van klantreferentieprogramma’s voor de ICT-industrie.